Välj en sida

Till slut blev även Grönvalls Media med hemsida – det känns kul! 

I dagens digitaliserade samhälle är en egen hemsida närmast en hygienfaktor för ett företag. Grönvalls Media har nu skapat en hemsida som speglar företaget, och förstärker och sprider företagets varumärke.

Till hjälp med att bygga hemsidan tog Grönvalls Media hjälp av två kollegor. Christer Rispling är AD/formgivare på Rispling Design, samt Per Björkholm, skribent/copy/webbredaktör på väl valda ord.

  • Jag har gjort en grafisk profil åt Grönvalls Media med olika grafiska element och färger som går igen både i print och nu också på webben, berättar Christer.
  • Min roll har varit att hitta en struktur, ett upplägg, att bygga sidan i WordPress och att redigera texterna, säger Per Björkholm. Nu finns det något att hänvisa till för Grönvalls Media. Nästa steg är att utveckla sidan vidare med mer innehåll, olika optimeringar och kanske också fler funktioner. Hemsidan är navet att bygga vidare på med olika digitala funktioner som kan skapa nya affärer för Grönvalls Media.

Hemsidans struktur är enkel, med de olika tjänsterna, ett par referenser, samt lite nyheter. Efterhand kan nya undersidor byggas där förslagsvis de olika tjänsterna och de projekt som företaget arbetar med beskrivs utförligare.

 

 

Dela gärna artikeln